جستجو در سایت توسط گوگل

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج 1 تا 10 از 17 مجموع

موضوع: به تاخير انداختن پريود

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    3

    پیشفرض به تاخير انداختن پريود

    با سلام
    اگر دختري براي جلوگيري از پريود (به تاخير انداختن اون ) قرص مصرف كند مشكلي پيش مياد يا نه؟
    با تشكر

  2. #2
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    موقعیت
    آمریکا
    ارسالها
    38,903

    پیشفرض

    نه .. با قطع قرص بعدا عادی میشه.. اما ممکنه در تعدادی از مصرف کنندگان. مدتی پس از قطع قرص بی نظمی قائدگی رخ بده
    که با گذشت زمان خودبخود .. اون بی نظمی رفع میشه
    عضو تحریریه علمی ایران سلامت

  3. #3

    پیشفرض

    سلام.ايام به كامتون.اگه پريود با تاخير شروع بشه.ولي بعد بطور كامل(7 روز تمام)خونريزي وجود داشته باشه.مي تونه شخص باردار باشه؟درواقع ميخوام بدونم ميشه دوران پريود كامل باشه ولي شخص باردار باشه؟

  4. #4
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    198

    پیشفرض

    نه٬
    پريود (‌با مشخصات آن) رد كننده بارداري است.

  5. #5

    پیشفرض

    با سلام و تشكر از زحمات شما.
    متوجه شدم كه مي شود شروع زمان قاعدگي را با مصرف قرص به تاخير انداخت. ممنون مي شوم اگر راه و روش و چگونگي انجام اين كار را ذكر فرماييد. همچنين قرص مورد نظر را نام ببريد.
    پيشاپيش از زحمات شما سپاسگذارم.

  6. #6
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    198

    پیشفرض

    شما مي توانيد با مصرف قرص پريمالوت- ان به مدت پنج روز٬ از شروع قاعدگي جلوگيري نماييد.

  7. #7

    پیشفرض

    با عرض تشكر از پاسخ و زحمات شما.مطمئنا نمي توان زحمات بي دريغ و بي منت شما عزيزان را جبران كرد.
    1- مصرف قرص پريمالوت- ان را جهت به تاخير انداختن فاعدگي بايد 5 روز قبل از شروع قاعدگي شروع كرد؟
    2- آيا با مصرف قرصهايي مانند استامينوفن يا كديين هاي مشابه مي توان قاعدگي را به تاخير انداخت؟
    3- در صورت مثبت بودن پاسخ آيا ضرري براي شخص دارد يا خير؟
    4- و در انتها با توجه به حساسيت به قرصهاي LD و پريمالوت- ان آيا قرص جايگزين ديگري را پيشنهاد مي كنيد؟
    پيشاپيش از تمام زحمات شما سپاسگزارم.

  8. #8
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    موقعیت
    آمریکا
    ارسالها
    38,903

    پیشفرض

    در ادامه صحبتهای گفته شده...

    اگر خانمی که مراجعه میکنه .. در روز های ابتدای دوره قائدگیشون باشن( مثلا روز 8ام).. میتونن از قرص ld روزانه یک عدد شروع کنن و معمولا اولین دوره پریودشون .. خونریزی دیده نمیشه..و لی به عنوان تبصره.. گاهی لکه بینی دیده میشه که بهتره موقتا روزی 2 تا ld استفاده بشه و بعدا که لکه بینی قطع شد... مجددا به روزی یک عدد تبدیل کنند و تا هر زمان که مایل
    به نداشتن خونریزی قائدگی باشن.. باید روزی یک عدد را مصرف کنند

    اما اگر خانمی در انتهای دوره قائدگیشون مراجعه کردند.. چون اگر با روزی یک عدد ld شروع کنند... احتمال زیاد داره که لکه بینی داشته باشن.. بهتره از همان شروع, با روزی 2 عدد ld شروع کنند و به محض اینکه دوره پریودشون و لکه بینی شون به اتمام رسید.. به روزی یک عدد تبدیل کنند.. و تا هر زمانی که مایل به نداشتن پریود هستند باید روزانه یک عدد ld مصرف بشود
    عضو تحریریه علمی ایران سلامت

  9. #9
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    198

    پیشفرض

    نقل قول ارسالی توسط MaryNazNazi
    با عرض تشكر از پاسخ و زحمات شما.مطمئنا نمي توان زحمات بي دريغ و بي منت شما عزيزان را جبران كرد.
    1- مصرف قرص پريمالوت- ان را جهت به تاخير انداختن فاعدگي بايد 5 روز قبل از شروع قاعدگي شروع كرد؟
    2- آيا با مصرف قرصهايي مانند استامينوفن يا كديين هاي مشابه مي توان قاعدگي را به تاخير انداخت؟
    3- در صورت مثبت بودن پاسخ آيا ضرري براي شخص دارد يا خير؟
    4- و در انتها با توجه به حساسيت به قرصهاي LD و پريمالوت- ان آيا قرص جايگزين ديگري را پيشنهاد مي كنيد؟
    پيشاپيش از تمام زحمات شما سپاسگزارم.
    بله٬ در صورتي كه 5 روز قبل از پريود شروع شود٬ از قاعدگي جلوگيري مي كند.

    مصرف داروهاي غير هورموني ممكن است اختلال در نظم قاعدگي ايجاد كند٬ ولي مصرف ان به اين منظور توصيه نمي شود.

    نه٬ در صورت حساسيت به دارو هاي استروژني٬ داروي ديگري توصيه نمي شود.

  10. #10

    پیشفرض

    با سلام من 24 سال سن دارم و حدود 4سال است كه ازدواج كرده ام دراين مدت با قرص LD جلو گيري ميكرده ام ولي الان 6ماه است كه هيچگونه جلوگيري نكرده ام .دراين مدت بارداري نداشته ام وتنها يك دفعه پرييود شده ام آنهم بعد از تزريق پرژسترون . لطفا راهنمائي بفرمائيد كه علت بي نظمي چه ميتواند باشد آيا به علت مصرف قرص ضد بارداري است يا مثلا تنبلي تخمدان . در ضمن وزن من 60كيلو و قدم 150 ميباشد . باتشكر از شما

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات در ایران سلامت