جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 5 از 5 مجموع

موضوع: ترشحات قرمز (قهوه ای)

  1. #1

    پیشفرض ترشحات قرمز (قهوه ای)

    با سلام
    من 24 ساله هستم. امروز روز 13 از پریوم هست اما از دو روز پیش ترشحات قهوه ای دارم که امروز حتی قرمز هم بود بطوری که فک کردم پریود شدم. تکرر ادرار دارم و زیر دلم گهگاهی درد میگیره. البته این ماه برای اولین بار قرص ld خوردم از روز 5. ( با نامزدم خیلی رابطه با فاصله زمانی کوتاه ندارم. ماهی 1 بار بیشتر نیست) قبلا هم عخارش داشتم که دکتر پنیسیلین و مترونیدازول داد.
    جون تو تاپیک و سوالات اعضا نتونستم جوابمو پیدا کنم ممنون می شم راهنمایی کنیم آیا مربوط به قرصه یا جدیه مشکلم؟
    با تشکر

  2. #2

    Unhappy

    با سلام مجدد خدمت دکتران محترم
    در ادامه مشکلی که توضیح دادم(ترشحات قهوه ای) ادرارم هم تیره رنگ است (زرد تیره) و بعد از هر ادرار اول زیر دلم که نمیدونم مثانه است یا رحم بعد داخل واژنم درد میگیره تا 1 ساعت بعد خوب میشه اما با هر ادرا اتفاق
    میفته. ممنونتون میشم راهنمایی ام کنید. آیا ربطی به قرص های ال دی داره؟
    با تشکر فراوان

  3. #3

    پیشفرض

    سلام، من چهارماه پیش ازدواج کردم از دو ماه پیش ترشحات قهوه ای رنگ بدون بو و بدون خارش داشتم به دکترمراجعه کردم گفتند زخم رحمی دارم با دارو خوب نشدم ناچار فریز کردم. بعد از فریز کردن تقریبا ده روز خونریزی داشتم بعد هم پریود شدم و بعد از پریودی وضعیتم دوباره به حالت عادی برگشت و ترشحاتم طبیعی شد اما بعد از پانزده روز ترشحات قهوه ای دوباره شروع شد باز هم بدون بو و بدون خارش. برای جلوگیری قرص ld مصرف میکنم ولی یکشب فراموش کردم دکترم عقیده دارد شروع ترشحات بخاطر فراموش کردن قرص است میشود مرا راهنمایی کنید؟ درضمن این دو ماه اصلا نزدیکی نداشته ام واقعا متشکرم

  4. #4
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    موقعیت
    آمریکا
    ارسالها
    38,903

    پیشفرض

    نقل قول ارسالی توسط noori مشاهده موضوع
    با سلام
    من 24 ساله هستم. امروز روز 13 از پریوم هست اما از دو روز پیش ترشحات قهوه ای دارم که امروز حتی قرمز هم بود بطوری که فک کردم پریود شدم. تکرر ادرار دارم و زیر دلم گهگاهی درد میگیره. البته این ماه برای اولین بار قرص ld خوردم از روز 5. ( با نامزدم خیلی رابطه با فاصله زمانی کوتاه ندارم. ماهی 1 بار بیشتر نیست) قبلا هم عخارش داشتم که دکتر پنیسیلین و مترونیدازول داد.
    جون تو تاپیک و سوالات اعضا نتونستم جوابمو پیدا کنم ممنون می شم راهنمایی کنیم آیا مربوط به قرصه یا جدیه مشکلم؟
    با تشکر
    ترشحاتی که قرمز و قهوای هستند معمولا در وسط سیکل ایجاد می شوند و به خاطر تخمک گذاری هستند و به اسم میتل اشمرز معروف هستند و هیچ اهمیتی ندارند. اگر فکر می کنید یکی از نشانه های التهاب و عفونت را دارید با پزشکتان مشورت کنید

    آنچه خانم‌ها بايد درباره ميتل اشمرز يا درد ميان‌دوره‌اي بدانند
    http://www.iransalamat.com/index.php...n=show&id=1042

    ترشح از واژن شكايتي است كه بسياري از خانم‌ها را به مطب پزشكان مي‌كشاند اما آيا همه اين ترشحات نشانه بيماري هستند؟
    http://www.iransalamat.com/index.php...n=show&id=1253
    ترشحات زنانگي (لكوره)
    http://www.iransalamat.com/index.php...n=show&id=1254
    عضو تحریریه علمی ایران سلامت

  5. #5
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    موقعیت
    آمریکا
    ارسالها
    38,903

    پیشفرض

    نقل قول ارسالی توسط 11643 مشاهده موضوع
    سلام، من چهارماه پیش ازدواج کردم از دو ماه پیش ترشحات قهوه ای رنگ بدون بو و بدون خارش داشتم به دکترمراجعه کردم گفتند زخم رحمی دارم با دارو خوب نشدم ناچار فریز کردم. بعد از فریز کردن تقریبا ده روز خونریزی داشتم بعد هم پریود شدم و بعد از پریودی وضعیتم دوباره به حالت عادی برگشت و ترشحاتم طبیعی شد اما بعد از پانزده روز ترشحات قهوه ای دوباره شروع شد باز هم بدون بو و بدون خارش. برای جلوگیری قرص ld مصرف میکنم ولی یکشب فراموش کردم دکترم عقیده دارد شروع ترشحات بخاطر فراموش کردن قرص است میشود مرا راهنمایی کنید؟ درضمن این دو ماه اصلا نزدیکی نداشته ام واقعا متشکرم
    توضیحاتی که برای خانم نوری نوشتم در مورد شما هم صادق است. ترشحات بی اهمیت قرمز قهوه ای وسط سیکل
    عضو تحریریه علمی ایران سلامت

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات در ایران سلامت